KLACHTEN
Klachtenprocedure
Melding bij Kompas
De medewerkers van Kompas doen alles in het belang van onze cliënten en hun omgeving. Tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Toch kan het echter voorkomen dat je daar niet tevreden over bent. Onze medewerkers komen graag met je in contact als er sprake is van ontevredenheid of klachten. Ons doel is om de klachten te behandelen en ervan te leren.
Ons advies is om klachten te bespreken met onze medewerkers. De klacht wordt met jou besproken en er wordt samen gezocht naar een oplossing. Mocht je er niet uitkomen met een medewerker dan kun je de klacht schriftelijk indienen bij de bestuurders van Kompas. Dit kan met een mail naar info@kompas-inzet.nl. Er wordt binnen 5 werkdagen telefonisch contact gelegd om samen tot een oplossing te komen.
Klachtportaal Zorg
Mocht je de klacht toch willen voorleggen aan een onafhankelijke commissie dan is dit ook mogelijk. Kompas is aangesloten bij het onafhankelijke Klachtenportaal Zorg. Je kunt contact opnemen via info@klachtenportaalzorg.nl of het klachtenformulier invullen op www.klachtenportaalzorg.nl.
De klachtenfunctionaris streeft ernaar klachten zo snel en succesvol mogelijk af te handelen. Meestal wordt je binnen zes weken door de onafhankelijke klachtenfunctionaris benaderd.
Klik op de onderstaande afbeelding om doorverwezen te worden naar de juiste website van het klachtenportaal.
